Avatar billede Pawel Novice
27. januar 2009 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Multimedie Bærebar til projektor med mere. omkring 6000 kr.

Hej Allesammen.

Jeg håber at kunne høste lidt af jeres visdom.

Jeg skal bruge en bærebar. Den skal bruges til billedebehandling, office, kunne virke med en projektor.

Jeg gætter på at den skal have:

Skærm 17" eller 19"
3gb ram
trådløs, det er de fleste nok disse dage.
omkring 6000 kr.

Om den er tung og har kort batteritid er ikke så vigtigt. Det er ikke en bærebar der skal med i toget som arbejds computer :-)

hmmmm, det er lige hvad jeg kan komme i tanke om lige nu.

/Story :-)
Avatar billede Pawel Novice
27. januar 2009 - 21:51 #2
Har du nogen fornemmelse af hvor meget forskel der er på DDR2 og DDR3 ram?
Avatar billede haverslev Novice
27. januar 2009 - 22:06 #3
Der er selvfølgelig en del forskel, men til normalt pc brug vil du ikke kunne mærke det. Forskellen vil først vise sig, når der skal afvikles store grafiske ting / spil over rammene.
http://www.diffen.com/difference/DDR2_vs_DDR3
Avatar billede Pawel Novice
28. januar 2009 - 19:08 #4
Mange tak for hjælpen og det hurtige svar Haverslev :-)