Avatar billede superlaser Nybegynder
29. januar 2009 - 21:44 Der er 5 kommentarer

Netbook HELT DØD! (Software issue )

jeg har rodet og tågetr rundt med linux/xp på mi netbook og slettet recvoery partiton og ja nu der bare itnet på den, vil så boot den op via en usb Disk men har prøvet adskillige Boot disk/ make usb boot disk guides via google

og har prøvet at ligge en win xp installatin med boot på en usb harddisk og på et usb stick intet af det virker, ved usb stick vil den ikke læse den , ved usb harddisk siger den disklæsningsfejl :S?

hvad gør jeg ;(?  min netbook are bare døde og vil bare have xp ind på den igen syntes jeg har prøvet alt :S

min sidste løsning er og sende den ind hvor jeg købte den de vil så lave den for 500 bobs, det kan ikke passe jeg ikke selv kan det :S har rodet med computer siden jeg blev født men det her fungere bare ikke :S
Avatar billede superlaser Nybegynder
29. januar 2009 - 21:45 #1
er det fordi min usb harddisk er ntfs den ikke kan forstå den eller ?
Avatar billede superlaser Nybegynder
29. januar 2009 - 23:41 #2
har kæmpet i 13 timer nu er ved at dø over det her ;( !
Avatar billede rebecca Novice
30. januar 2009 - 00:15 #3
Prøv at kigge her ser ud til du skal have nogle filer til din usb stift>>>> http://www.elitezoom.com/da/how-to-install-windows-xp-on-netbook.html/
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2009 - 07:28 #4
Da jeg i en af dine andre tråde læste at du havde slettet din recovery partition troede jeg ikke mine egne øjne, men du demonstrerede jo li`som at du ikke havde tid til at vente mens jeg fandt ud af det med Linux og nu sidder du så i lort til halsen godt og vel og bemærk så lige at Windows er lige så vanskelig at danse med som Linux når vi kommer til din specielle computer
Dette skal nu ikke afholde mig fra at forsøge at hjælpe dig, men prøv nu at tænke før du handler. Du skal bruge en USB-nøgle på minimum 1 Gb. og det skal være nøgle ikke USB-harddisk.
Gå først frem efter guiden http://www.helgec.dk/usb_boot.html det skal virke først så du er helt sikker på at din computer kan boote via USB.
Når det er på plads gå så frem efter denne guide http://www.helgec.dk/xp_fra_usb.html læs og følg guiden omhyggeligt og så er du snart oppe at køre igen, hvis du får problemer så kender du jo mit Skype navn
Avatar billede superlaser Nybegynder
30. januar 2009 - 08:07 #5
fik det oppe at køre igen :D ! hehe fandt en guide på nettet som BARE VIRKER :D!

linker den lige hertil, er lidt af en pilfinger til tider ^_^ men tak igen helgec :) !