Avatar billede dooleys Nybegynder
30. januar 2009 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af ram klodser

Hej

Jeg har isat 2 nye ram moduller i en bærbar (2x2gb) kingston, og havde en forventning om at det bare ville virke. men nej..

når windows starter op kommer der en bsod: tjek nyligt installeret hardware fejl bla bla.. sætter jeg de gamle tilbage igen kommer samme fejl.. så nu kan den slet ikke starte..

De er sat rigtigt i, og batteriet har været afmonteret under isætningen..

Nogen forslag? selv tænker jeg en reparation af windows, men kan bare ikke lige se hvad det skulle ha med noget at gøre..?
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. januar 2009 - 16:53 #1
Tror jeg ikke, men måske kunne en tur i BIOS og loade factory defaults gøre det, efter du har installeret RAM.
Avatar billede dooleys Nybegynder
31. januar 2009 - 20:32 #2
okay. det vil jeg lige prøve så.. vender lige tilbage..
Avatar billede dooleys Nybegynder
16. marts 2009 - 11:41 #3
nå, det endte med at bilka fik computeren til rep.. der gik 21 dage og der var ingen computer klar.. derfor fik jeg 7000 kr til en ny..