Avatar billede tweak Nybegynder
31. januar 2009 - 11:01 Der er 3 kommentarer

Log på messenger hændelser

Hejsa,

I forbindelse med en retsag har jeg behov for at kunne bevise hvornår en person har forsøgt at tilføje mig, altså anmodet mig om at tillade ham/hende at blive min kontaktperson. Når man logger på sin messengerprofil kommer der jo en popupboks hvor man skal give dem lov. Kan man se hvornår dette er sket?
Avatar billede moddi100 Seniormester
31. januar 2009 - 11:40 #1
Jeg må indrømme, at jeg ikke ved om det står i den, men du kan prøve at kigge på meddelelsesloggen ved at højreklikke på en kontaktperson og sige Vis->Meddelelseslog
Avatar billede tweak Nybegynder
31. januar 2009 - 11:44 #2
Nej, loggen bliver kun oprettet/opdateret når der skrives/modtages beskeder. Jeg køre Vista Ultimate og har været inde under Kontrolpanel\Administration men kan ikke rigtig finde noget.
Avatar billede moddi100 Seniormester
31. januar 2009 - 11:50 #3
Må desværre melde pas :(