Avatar billede titanic Nybegynder
01. februar 2009 - 20:27 Der er 3 kommentarer

Itunes - kan ikke spille det lovlige musik ved itunes

Itunes, skriver noget med at der er godkendt 5 computere ?? Hvad menes med det ?

Skal jeg virkelig oprette en ny konto hos dem ?

Jannick
Avatar billede mstorgaard Praktikant
01. februar 2009 - 20:59 #1
Det betyder at det musiknummer allerede er blevet aktiveret ved 5 computere, og derfor ikke kan afspilles på andre computere.
Avatar billede titanic Nybegynder
01. februar 2009 - 23:31 #2
Jeg har, lige downloadet et musik nummer gennem Itunes Store, men kan bare ikke afspille det ??
Avatar billede mstorgaard Praktikant
02. februar 2009 - 00:34 #3
Hvis du lige har downloadet det gennem iTunes Store, vil jeg anbefale dig at kontakte Apple, da det så må være en fejl.