Avatar billede olkyro Praktikant
03. februar 2009 - 15:17 Der er 1 kommentar

Wista indlæser web kamera ved hver start

wista beder mig hver gang jeg starte computeren at sætte usb stikke i til mit web kamera. logitech 4000 pro hvordan får jeg den til at holde op med det. stikke er i og det virker.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
03. februar 2009 - 15:24 #1
Allerførst skal du sikre dig du bruger den nyeste driver fra www.logitech.dk
Lige pt er det driver: version 10.5.1
Så skal du sikre dig du bruger drivere til det rette Vista system. Det være sig 32 eller 64 bit.

Hvis driveren ikke er problemet, så test det webcam på en anden PC, også gerne med et andet operativsystem.