Avatar billede funnyplay Nybegynder
04. februar 2009 - 08:33 Der er 2 kommentarer

Asus Bundkort

Hej
Er der nogle som kan forklare brugen af "Sili5723 Serial ATA RAID connectors" på et asus P5Q bundkort. Kan mine to 500 gbit harddiske køre som en raid 1. Altså med en spejling af den ene harddisk.Jeg vil gerne bruge dem til en backup.

Hilsen

Allan
ag@funnyplay.dk
Avatar billede Phillporre Nybegynder
04. februar 2009 - 08:41 #1
Er dine harddiske SATA ?
Avatar billede mbsnet Nybegynder
04. februar 2009 - 09:13 #2
I Windows 2003 Server og lignende versioner, kan RAID sættes op via Windows Diskhåndtering.

Højreklik på Denne Computer, og vælg Administrer

//mbs