Avatar billede Diernaes75 Nybegynder
04. februar 2009 - 21:52 Der er 2 kommentarer

kommatasten udskiftet med komma-m (,m)

Hej, jeg bøvler med, at min computer er begyndt på at indsætte et "m" umiddelbart i forlængelse af et komma, hvis jeg taster komma-tasten. Dette sker i alle programmer, både windowsbaserede og command-prompten. Men det sker kun, hvis jeg arbejder på laptop'en direkte - hvis jeg tilslutter et tastatur, sker det ikke.

Er der noget sted i computerens hardware eller setup, hvor man utilsigtet kan komme til at ændre tasternes funktion på denne måde?

På forhånd tusind tak.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
04. februar 2009 - 23:26 #1
Der ligger ikke en krumme eller noget og fniser mellem tasterne?
Avatar billede Diernaes75 Nybegynder
05. februar 2009 - 18:24 #2
Nix, det er ikke dér, den ligger begravet :-)