Avatar billede lbknudsen Praktikant
04. februar 2009 - 21:53 Der er 4 kommentarer

Fejlmeddelse - Outlook

Efter den seneste opdatering løber jeg ind i følgende fejlmeddelse, når jeg lukker ned;

Indbakke - Microsoft Outlook: Outlook.exe - Programfejl

Instruktionen ved "0x35f845d4" referede hukommelse ved "0x35d5a170". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet.

Når der trykkes ok lukkes programmet, så det er ok - meeeeennnnn, det er da irriterende!!!
Det er Outlook fra Office 2003 Pro
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. februar 2009 - 21:55 #1
prøv at kigge i event vieweren (logbog) og find en event ID. dette nummer kan du google og ofte finde beskrivelsen af både problemet og løsningen søg på "event ID xxxx" (uden ")
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2009 - 22:23 #2
Lign. fejl ses ofte ved fejl i ram-klodserne....
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
21. februar 2009 - 01:07 #3
jeg har nøjagtig samme problem med min Outlook 2003 - samme fejlkode. Jeg tvivler meget på det er ram fejl da andre programmer så også ville fejle og pc'en ville være ustabil (hvilket ikke er tilfældet hos mig).
Avatar billede janius Nybegynder
30. marts 2009 - 19:45 #4
Det kan være AVG der giver problemet. Efter jeg deaktiverede AVG i Outlook forsvandt problemet.

Se evt. mere her. Desværre har jeg ikke en anden løsning :o(
http://www.alltomxp.se/forum/index.php?act=Print&client=printer&f=45&t=16068