Avatar billede futlas Nybegynder
04. februar 2009 - 22:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Farver i vista

Jeg er ny med vista og syntes det er noget bleg i farverne, det skal med at det på en bærbar maskine, jeg kan kun finde hvor jeg kan justere Lys og Kontrast...

Nogen der kan give et prej om hvor det gemmer sig..
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. februar 2009 - 22:47 #1
Altså justere farveskemaet? I så fald

Højreklik på skrivebord -> Personlige indstillinger -> Vinduesfarver og indstillinger -> vælg farver og intensitet der passer bedst til din skærm.
Avatar billede futlas Nybegynder
05. februar 2009 - 07:48 #2
Nej den har jeg set, nej det er ligesom farverne på selve skærmen, billedet, skrivebordet alt det man ser på skærmen når man bruger pcén..... Jeg syntes godt det kunne tåle lidt mere farve...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. februar 2009 - 13:00 #3
Er det alt der syntes at mangle farve,eller kun vinduer osv..Husk på at Aero har et gennemsigtigt look,og derfor ikke er så stærk i farverne med vilje.

Hvis det er alt skal du gå samme vej som lars skrev via skrivebord,men vælge hvis det er et nvidia kort der sidder i Nvidia kontrolpanel.Så er det derinde du skal justere farver for kortet.
Avatar billede futlas Nybegynder
06. februar 2009 - 18:50 #4
Har fundet noget grafisk instilling og deri har jeg fået lidt mere kulør på det hele, f.eks her i browseren så kunne noget virke så bleg at det ikke var let at få øje på..