Avatar billede flso Novice
05. februar 2009 - 22:07 Der er 1 kommentar

Bios flash.

Jeg har prøvet at opdatere sønnens pc, herunder bios fra denne hjemmeside:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-51160-1&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&os=228&product=3256595

Den sagde at flachen var ok, men nu kan den ikke genstarte. Kommer til fejlsikker tilstand, har prøvet alle muligheder uden held. Har prøvet at reparere windows med windows skive i, men uden held.
Sønnen er tosset :-( hvordan får jeg liv i den igen ?

Flemming
Avatar billede flso Novice
05. februar 2009 - 22:07 #1
Pcén er en Hp, G3000EA