Avatar billede mstorgaard Praktikant
06. februar 2009 - 00:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Låsen" til et ur

Jeg har et Lacoste-ur, hvor jeg har mistet "låsen", altså den firkantede metal-ring, som fx kan ses i højre side af dette billede:
http://www.urskiven.dk/usr/00000030/00000041/00004620.jpg

Jeg har derfor brug for en ny. Er der nogen, der har ideer til, hvor man kan finde sådan noget henne? Det behøver ikke nødvendigvis at være fra Lacoste, størrelsen må vel være nogenlunde standard.

På forhånd tak.
Avatar billede aros Nybegynder
06. februar 2009 - 10:00 #1
Køb en ny urrem, der får du det hele med.

De fåes typisk fra 100kr og opefter
Avatar billede mstorgaard Praktikant
06. februar 2009 - 13:56 #2
Jeg valgte den enkle løsning; jeg tog ind ind i en urforretning og fik sat en ny lås på for 39,- (: