Avatar billede bamseurt Praktikant
06. februar 2009 - 01:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bluutooth vil ikke installeres

når jeg lægger disken i så popper der en boks op, hvor der i hjørnet står, setup  og i boksen står der, "installationsbilledet er ikke korrekt" og lægger jeg en anden skive i så skriver den "guiden blev afbrudt før bluetooth blev installeret, systemet er ikke blevet ændret, kør installationen igen for at installere programmet senere"
hvorfor skriver den disse to ting og hvad betyder det?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. februar 2009 - 01:56 #1
Måske du kan bruge dette: http://support.microsoft.com/kb/840635/da
Avatar billede bamseurt Praktikant
09. februar 2009 - 23:00 #2
nej ikke rigtigt... det er meget forvirrende.
men vil det sige at jeg kan løse mine 2 bluetooth problemer ved at omdøbe %WINDIR%\inf\Bth.inf til Bth.bak?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2009 - 23:45 #3
Er det dette du finder forvirende?

Metode 1: Omdøbning af filen Bth.inf
Omdøb filen %WINDIR%\inf\Bth.inf til Bth.bak, før du installerer tredjepartsenheden eller -stakken. Når du omdøber filen, forhindrer du Windows PNP (Plug and Play) i at bruge den pågældende INF-fil til at installere Bluetooth-driveren, der er inkluderet i Windows XP SP2. Følg disse trin for at omdøbe filen:

  1. Klik på Start, klik på Kør, skriv %windir%\inf i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
  2. Højreklik på Bth.inf, og klik derefter på Omdøb.
  3. Omdøb Bth.inf til Bth.bak, og tryk derefter på ENTER.
  4. Installer Bluetooth-driveren fra tredjepartsleverandøren.
Avatar billede bamseurt Praktikant
10. februar 2009 - 11:42 #4
ok. tak
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2009 - 13:15 #5
Velbekomme, skal jeg forstå det sådan, at problemet er løst?
Avatar billede bamseurt Praktikant
11. februar 2009 - 12:54 #6
ja