Avatar billede wizaxjb Nybegynder
07. februar 2009 - 18:14 Der er 2 kommentarer

Tegninger af BloodBowl spillere.

Hej.

Jeg ved dette ikke helt er IT-relateret, men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig alligevel.

Jeg skal bruge nogle gif-tegninger af (1 eller 2 af hver)

1) Werewolf
2) Flesh Golem
3) Zombie
4) Wight
5) Ghoul
6) Logo til et Blood Bowl (NFL) hold bestående af ovenstående pillere.

krav:
Spillere: Størrelse 114 * 177
Logo: ca. 200* 250 Indeholdende bla. bogstaverne [JB]

Ønsker:
Jeg her er et eksempel hvad jeg synes stilen er god, men der er rimeligt frit.

http://ds.ign.com/dor/objects/14242985/little-red-riding-hoods-zombie-bbq/images/little-red-riding-hoods-zombie-bbq-20080917044453288.html

Det bør dog være mandlige spillere :-)

Der må gerne være en Amerikansk fodbold med på billedet af spillerne, men det er ikke nødvendigt.

Brug: De skal bruges til et hold jeg har i Blood Bowl, på et online site.. www.fumbbl.com

Jeg håber I kan hjælpe :-)

Der er 200 points pr billede jeg bruger :-)
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. februar 2009 - 12:45 #1
Hejsa.

Jeg kender flere dygtige tegnere, der er igang/er uddannet på 3D collge i Grenaa.

Du er velkommen til at skrive til mig på nils@np3design.dk

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. februar 2009 - 12:45 #2
Det hedder 3D College* (stavefejl) :)