Avatar billede sendell Nybegynder
09. februar 2009 - 16:34 Der er 1 kommentar

Opløsning i Windows Vista

Hej,

Jeg har i et års tid nu haft min Zeptobærbar sat til min Samsung 22" 226BW. I dag da jeg kom hjem fra arbejde ville den ikke gå op i den rigtige opløsning. Den kører normalt 1680x1050 så vidt jeg husker. Nu er det nærmeste jeg kan komme 1600x1200. Grafikkortet er et 8600M GT 512mb og jeg har prøvet at opdatere driverne. Det hjælper ikke.

Nogen der kan hjælpe mig? :(
Avatar billede nidyahou Praktikant
09. februar 2009 - 17:14 #1
siger enhedshåndteringen noget om at du skal være opmærksom på de drivere? Jeg ville prøve at geninstallere driverne, måske først prøve at lave en systemgendannelse.