Avatar billede eenie Nybegynder
11. februar 2009 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk plads væk

Hej allesammen

Jeg har en Lenovo x60s med 70 gb harddisk og XP.

Hvis jeg går ind under start --> denne computer --> og trykker på egenskaber for c:\ så får jeg en oversigt der siger:

Anvendt plads 57,2 Gb
Ledig plads  13,0 Gb
Kapacitet    72,2 Gb

Jeg mangler dog plads på min harddisk så jeg lavede en analyse, med JDiskReport, af hvad der optager plads på min computer. Analysen passer ret godt til størrelsen på de enkelte mapper/filer m.v., hvis jeg sammenligner med det jeg bliver oplyst ved at kigge under egenskaber. Anvendt plads er med JDiskReport:

39,0 GB

Hvad i alverden giver denne store forskel på anvendt plads? Kan det være noget systemgendannelse/backup eller lign windows kører? Kan jeg slå den eventuelle backup fra hvis jeg vil bruge pladsen (tager nemlig automatisk backup via nettet nu)?

Jeg håber i kan hjælpe!
11. februar 2009 - 20:15 #1
Avatar billede eenie Nybegynder
12. februar 2009 - 01:59 #2
fuldstændig korrekt.. Rescue and recovery bruger 18-19 gb.

Jeg takker!! svar point?
12. februar 2009 - 06:24 #3
Ping...
(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede eenie Nybegynder
12. februar 2009 - 15:42 #4
nej dem har du sku fortjent!

Ping ping ping ping..
12. februar 2009 - 22:21 #5
Takker for Point...