Avatar billede rdc Nybegynder
11. februar 2009 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP .flv decoder eller video skjuler

Hejsa,

Jeg vil høre om det er muligt med php at hive musik ud fra en .flv fil, eller skjule videoen i den .flv fil så man kun kan høre musikken? Hvis ja, er der et sted jeg kan finde informationer omkring dette?

på forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. februar 2009 - 21:49 #1
Det mest korrekte sted må være i flash kategorien, hvilket jo flv er.
Avatar billede anitavizdk Nybegynder
11. februar 2009 - 22:53 #2
Det kan godt lade sig gøre at hive musiken ud af en flv, men det kan nok ikke lige gøres let direkte i php.

Du kan kalde en ekstern application til at gøre det, men så kræver det at du har adgang til at smide den ind på serveren.

Afspilningen af flv uden video kan dog også lade sig gøre men det kræver nok at du laver din egen player, eller skinner det player object der findes i flash.
Avatar billede rdc Nybegynder
02. marts 2009 - 15:25 #3
lukker