Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
03. juli 2001 - 17:11 Der er 7 kommentarer

Feedback på layout!

nogle der gider give mig lidt feedback på designet på denne side!!! knapperne virker ikke endnu!
http://www.friserverplads.dk/rosenberg/index.cfm
Avatar billede bo Nybegynder
03. juli 2001 - 17:20 #1
Fed baggrunds farve og knapper.

Logo\'ernes kant er lige markant nok.
Avatar billede bo Nybegynder
03. juli 2001 - 17:22 #2
...

Overskuelig og god navigation.

8@13
Avatar billede bo Nybegynder
03. juli 2001 - 17:34 #3
Er der ikke en stavefejl her?

...nogle .fla filer så du kan lære at bruger Flash5

Burde det ikke være:  bruge

Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juli 2001 - 17:52 #4
bo> yep -> bruge

Fine knapper og farver. Men der er ingen symetri og symetri er godt. Teksten skulle måske starte under \"Om mig\", og knapperne under logo. Ellers kan det se rodet ud med meget tekst. Hvis du kigger, så er der ikke \"linier\" i det du laver. Knapperne og teksten starter lidt tilfældigt på siden. Hvis det bliver rettet --> så thumbs up her fra =)

Avatar billede sippo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:12 #5
på min computer kanjeg ikke se knapperne når jeg køre musen over dem men ellers ganske flot

8@13
Avatar billede hjhansen Nybegynder
04. juli 2001 - 22:14 #6
Teksten er dårlig. Den har intet til fælles med websprog. Dårligt nok med rigtigt dansk. Desuden er der slåfejl...

F.ex \"Rosenberg Interactive arbejder i programmer som er anerkendt af stø(r)re firmaer til at lave profes(s)ionelle websites i\" (Mine paranteser)

Man arbejder ikke i programmer - man benytter dem. Og knep de store (hvem de så end er), det du skriver lyder lidt falden på hale\' agtigt.

Hvad med:

\"Vi er et lille firma, der kan spille med de store. Vi benytter de nyeste og bedste designværktøjer, der sikrer at dit website får det professionelle udseende du ønsker, at dit website får den opmærksomhed den fortjener.

Og så gør det jo ikke noget, at vi er billigere end de store...\"

Eller et eller andet i den stil. Lidt marketease, korte sætninger etc. Du bør bruge mere tid på teksten, så den ikke bare flagrer i alle retninger.
Avatar billede hjhansen Nybegynder
04. juli 2001 - 22:30 #7
Jeg opdagede lige, at det var layoutet du ville have vurderet (og det er ok, det glemte jeg vist at skrive), men da jeg lige var inde igen opdagede jeg følgende sætning:

\"Rosenberg Interactive er et lille firma der arbejder med blandt andet webdesign\"

Gør det præcist:

\"Vi leverer professionelle løsninger indenfor webdesign og contentmanagement. Vi tilbyder:
- webdesign som du vil have dét
- e-handelsløsninger
- multimediepræsentationer
etc. (fyld selv på)

Har du ikke selv ideerne, får vi dem for dig...

og bla bla bla. Sælg dig selv lidt bedre...

Nå, nu skal jeg nok lade dig være i fred. der er heller ikke så meget mere tekst at skrive om, vel? ;-)