Avatar billede wulle Nybegynder
18. februar 2009 - 09:38 Der er 4 kommentarer

Nero og ISO

Jeg forsøger at lave en Boot-DVD ud fra en ISO fil. Brændingen lykkes da også, men når jeg senere vil brænde mere på, giver Nero besked om at "dette er IKKE en MULTISESSION disk. For at undgå dette problem vælg START MULTISESSION eller FORTSÆT MULTISESSION" Hvordan brænder man lige en ISO fil i MULTISESSION ? Nero kan jo ellers godt gøre en skive bootbar, så jeg har i MagicISO extraktet og gemt bootinfo.bif, men den kan Nero sgu da ikke stille noget op med. For så ville jeg have startet en multisession - brændt bootinfo - og til slut brændt resten.Problemet må kunne løses, for jeg har nogle enkelte CD/DVD som giver lov. Desværre er de på andre måder ikke gode nok. Har virklig brugt timer på dette problem, for jeg tænkte HVOR SVÆRT KA DET VÆRE ? Men nu må jeg altså give op.
Avatar billede hearnz Nybegynder
18. februar 2009 - 09:44 #1
Jeg er ikke helt med på selve ideen med det? Hvorfor vil du brænde over flere omgange? Hvorfor ikke brænde det hele på en gang?
Avatar billede henrikwulff Praktikant
18. februar 2009 - 11:14 #2
Det ville koste mig en ny skive hver gang jeg vil tilføje eksempelvis en ny virusdefinitionsfil, og jeg er en fattig mand i forvejen. Desuden er det også en del mere besværligt. Og jeg er også en travl mand.
Avatar billede henrikwulff Praktikant
19. februar 2009 - 10:31 #3
Problemet nu løst. Havde overset en detalje i manualen.
Avatar billede henrikwulff Praktikant
19. februar 2009 - 10:43 #4
Problemet nu løst. Havde overset en detalje i manualen.