Avatar billede fassosa Nybegynder
18. februar 2009 - 18:29 Der er 2 kommentarer

Problemer med msn

Godaften
Jeg har det problem, at jeg kan ikke logge på msn, men jeg kan komme på nettet. Jeg kan også godt logge ind med et andet navn, f.eks. en af mine venners mail, men jeg kan ikke med mit eget. Og jeg har skiftet adgangskode, og installeret msn igen..
Hvad skal jeg gøre??
Nogle råd nogle forslag??
Avatar billede bobirgit Nybegynder
18. februar 2009 - 20:05 #1
Jeg har tit oplevet det, hvis man "switser" mellem flere brugere, så kan den godt drille...og man kan ikke rigtigt gøre noget ved det umiddelbart. Alternativet er man logger på msn på nettet indtil den funger igen. ( web. msn eller meebo f.eks. )
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
19. februar 2009 - 03:50 #2
Prøv Pidgin (http://www.pidgin.im) der også kan logge ind på MSN. Det kunne være interessant at se om den har samme problemer. Ved godt interfacet er grimt (foretrækker selv MSN), men måske kan det give nogle hints til hvad der er galt.