Avatar billede abdulrich Nybegynder
19. februar 2009 - 16:18 Der er 1 løsning

Gravid med usigt til flytning

Man har meddelt på sit arbejde, at man er gravid og sat til d. 3/9-09. I går far man så og vide, at firmaet lukker den lokalafdeling man sidder i, og flytter afdeling til anden geografisk lokation fra d. 1/10-09. Det er endnu uvist og der tilbydes genansættelse lokalt eller på den nye lokation. Mine spørgsmål er nu:

- Hvad sker der, hvis man ikke får noget tilbudt på de nye lokation?

- Hvad sker der, hvis man gør?

- Hvad sker der, hvis man får noget tilbudt, men takker nej.

Planen er jo altså at vedkommende går på barsel fra d. 1/8-09.

Hvis ikke der er nogen, der kan give et svar, er der så nogen der ved, hvor man på nettet kan smide sådan nogle spørgsmål om jura.

Pft!
Avatar billede abdulrich Nybegynder
19. februar 2009 - 20:56 #1
Kom til at oprette to