Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 16:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bedste program til DVD oversigt

Jeg skal bruge et program der kan lave en oversigt over mine film.

Krav:
Søgning i filmdatabaser såsom imdb.
Skal kunne finde cover af filmene.
Skal kunne lave en tekstfil med filmene.
Mulighed for at inddele dem i genrer.

Har hidtil prøvet DVD Profiler fra http://www.invelos.com som kan det hele undtagen lave en liste over filmene...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 17:02 #1
Det skal siges det er 3.0 versionen af ovenstående jeg har brugt...
Er ved at installere 3.5 for at se hvad der er af forbedringer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 17:11 #2
Stadig kun til XML som jeg ikke kan bruge :(
Avatar billede avler Nybegynder
21. februar 2009 - 18:46 #3
Du Skriver ikke om det skal være gratis eller et proff.program
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 19:35 #4
Jeg har betalt for DVD Profiler, så om det er betaling eller gratis er hip som hap, bare det kan det jeg efterlyser :)
Avatar billede avler Nybegynder
21. februar 2009 - 19:57 #5
Jeg bruger et program der hedder "All my movies" (bolidesoft.com)
Det kan så vidt jeg kan se alt det du efterlyser.
Der kan være noget med covers. Men der findes plugins, på deres hjemmeside. Det har jeg ikke testet.

Det er på dansk også.
Kan gemme som:
chm  (compiled html)
html
excel
ren tekst
mobil device (?) Ved ikke lige hvad det er
Avatar billede avler Nybegynder
24. februar 2009 - 19:18 #6
Der er jo ikke nogen grund til at svare. Undskyld at man prøver på at hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2009 - 20:19 #7
Haster det med at jeg accepterer svar?

Jeg er stadig ved at finde ud af hvilket program jeg syntes bedst om...
Avatar billede avler Nybegynder
24. februar 2009 - 20:32 #8
Næ, det er ikke det det drejer sig om.
Jeg var bare nysgærrig. Fordi at jeg kender 2 andre programmer. Men jeg har ikke testet dem, eller gået i dybden med hvad at de kan.
Jeg er her ikke for at få point, men for at hjælpe efter bedste evne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2009 - 20:37 #9
ok :)

Jeg har ikke glemt spørgsmålet, så jeg vender frygteligt tilbage ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2009 - 22:05 #10
Smid nogle svar.

Til info så holder jeg mig til det jeg kender :)
Avatar billede avler Nybegynder
17. marts 2009 - 20:45 #11
ok. John