Avatar billede KlavsT Novice
22. februar 2009 - 10:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede filer!

Hej!
Er newbie herinde så håber på lidt slack hvis jeg har fået mit ? i den forkerte gruppe.
Vi har efterhånden 5-8 års emails som løbende er blevet arkiveret.  Mange af disse mails indeholder billeder og andre vedhæftninger.  Vi har ikke gemt billederne løbende men blot ladet dem være som vedhæftninger i mailen.  Nu vil jeg gerne have alle de billeder gemt på maskinen engang for alle. Findes der et program der kan scanne emails igennem og gemme alle vedhæftningerne i en folder.  Alternativ er en meget lang process med at åbne og gemme vedhæftninger fra hver enkelt email.
På forhånd tusind tak for hjælpen
/ klavsT
Avatar billede diabolikdk Nybegynder
22. februar 2009 - 21:58 #1
Du kan prøve at hente "AllMedia Grabber" og se om den kan det du skal, er vist dog et shareware program.
Ellers noget der hedder Mailbox Fetch.

Håber de kan hvad du skal ;-)
Avatar billede KlavsT Novice
23. februar 2009 - 20:28 #2
Hej!
Tusind tak for svar.  Desværre er begge forslag shareware og rigtig mange søgninger har kun resulteret i free eller shareware.  Alle med enten antal begrænsninger eller filstørresle begrænsninger.  Det duer ikke rigtig når jeg har mange tusinde mails der skal screenes og alle attachments gemmes.  Nogen andre der evt kan hjælpe ?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
27. februar 2009 - 10:29 #3
Hej Klavs

Nu har jeg selv haft freeware-ting på nettet som er hentet over 8000 gange. De der har skrevet har været vildt glade for programmet og har ofte haft brug for teknisk bistand til det, som de har fået.
Men alligevel har kun én person fundet det værd at donere en 50'er??.
SÅ jeg har da også droppet det og kræver nu en 50'er for applikationen som jeg har brugt AL min fritid i 4-6 måneder på at lave...

Du KUNNE jo også overveje at honorere én af de personer der faktisk har brugt masser af tid på at udvikle et produkt som kan spare dig for en masse tid?

Hvis du nu sparer feks. 10 timer og skal af med en skallet 100-mand, er det vel ikke så galt??

MVH
Samoht