Avatar billede flemming-s Nybegynder
22. februar 2009 - 22:37 Der er 5 kommentarer

spørgsmål om google dokomneter

Hvor stiller jeg spørgsmål om google dokomneter
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. februar 2009 - 22:41 #1
http://docs.google.com måske. Der er også en udmærket stavekontrol ("dokomneter"???)
Avatar billede flemming-s Nybegynder
22. februar 2009 - 22:57 #2
Det var nu her i Ekspereten jeg ville stille et spørgsmål om googel dokumenter . Hilsen ham den ordblinde :o)
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. februar 2009 - 23:02 #3
Jeg ville nok smide de spørgsmål i "Andet" kategorien.
Avatar billede stalle Nybegynder
23. februar 2009 - 08:02 #4
Nu du har oprettet en tråd, kan du evt. stille spørgsmålet her?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
18. august 2010 - 19:16 #5
Jeg er ved at lave pointeoprydning . Nogen der vil have point for deres indsats ? Ellers bliver pointene taget hjem