Avatar billede anitar Nybegynder
23. februar 2009 - 13:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike Source - sigtekorn

Hejsa

Min søn spiller en del Counter Strike men nu har han været så uheldig at hans sigtekorn er forsvundet - jeg har forsøgt alle kommandoer med "crosshair" etc.....  men der er bare ikke noget der hjælper.
En af hans venner havde også problemet men han slettede vist nok nogle filer inde under steam kontoen - han kan bare ikke huske hvad....

Nogle som kan hjælpe ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2009 - 20:28 #1
Prøv at gøre det på den gammaldags facon...
Start CS - escape - options.
Der kan i prøve at lege med indstillingerne under crosshar appearance.
Avatar billede anitar Nybegynder
24. februar 2009 - 10:35 #2
Tak det vil jeg da lige prøve - men syntes nu vi har leget. Forsøger dog lige igen.
Avatar billede anitar Nybegynder
24. februar 2009 - 13:48 #3
Så er problemet løst - man skal ind under sin steam konto - under CSS og slette alt hvad der ligger i cfg mappen
Avatar billede sneboldlol Nybegynder
14. marts 2012 - 21:30 #4
hej har samme problem men hvor finder jeg cfg mappen har fundet en i c drevet der hedder det og prøvede det men det virkede ikke er det en anden cfg mappe og hvor finder jeg den?