Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2009 - 20:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tom Tom One

Hej. Jeg har en Tom Tom One med nordeuropa kort. Så ville jeg opdatere den, og får af vide, det der skal opdateres fylder 19 mb, men at jeg kun har 7 mb ledig plads på den. Kan det virkelig passe, man skal investere i et nyt kort? Og bruger den i det hele taget kort? Kan ikke finde noget slot til hukommelseskort i den.
Avatar billede nemlig Professor
23. februar 2009 - 21:25 #1
Er det ikke fordi du skal fjerne det eksisterende kort først. På den måde får du mere plads.
Alternativt kan du spørge på www.tomtom-user.dk
Det er gratis at registrere sig.
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2009 - 21:34 #2
Jo, muligvis. Synes bare det ville være grimt, hvis det så ender med, det ikke er sådan man skal gøre, og man står med en tom Tom Tom.
Avatar billede nemlig Professor
23. februar 2009 - 21:39 #3
Jeg går ud fra, at du anvender TomTom Home programmet.
I dette program, kan du se, hvilke kort du har købt/ejer.
De kort, som du har købt, kan du altid geninstallere.
Avatar billede nemlig Professor
01. marts 2009 - 23:16 #4
Hvad så - har du fået det til at virke?
Avatar billede Trine Nybegynder
03. marts 2009 - 16:46 #5
Man køber vist ydelsen for 40 euro, så vidt jeg kan se, så kan man forny/opdatere sit kort 4 gange på et år. Men synes bare ikke det er fair, at efter et halvt år, er "lortet" forældet. Øv!
Avatar billede nemlig Professor
30. juli 2009 - 12:20 #6
Husk at lukke spørgsmålet. Vil du give point, må du bede om et svar :)
Avatar billede Trine Nybegynder
30. juli 2009 - 20:18 #7
Hej, fik det ikke til at virke. Den har været frem og tilbage til rep. for 2 gang nu (forbandet lort). Nu venter vi på at få den ombyttet...Læg et svar så får du p.
Avatar billede nemlig Professor
30. juli 2009 - 20:23 #8
OK - hermed et svar.
Avatar billede Trine Nybegynder
06. november 2009 - 13:48 #9
Fandt selv ud af det dengang. Der var en fejl i min TOMTOM, så den er byttet.