Avatar billede bakkers Nybegynder
24. februar 2009 - 15:41 Der er 6 kommentarer

hiv url ud

Hej

Hvis jeg har en url der står som www.domain.dk/test/test.asp?id=500

Hvordan hiver jeg så det ud i asp, jeg ved at jeg kan bruge kan hive test/test.asp ud som en server parameter. Men hvordan får jeg fat i det hele.

Grunden til at jeg gerne vil det er for at jeg kan lave en returnUrl til brug når en bruger logger ind, for så vil jeg gerne smide ham tilbage dertil hvor han stod før han loggede ind.
Avatar billede nordclc Nybegynder
24. februar 2009 - 16:16 #1
Avatar billede bakkers Nybegynder
25. februar 2009 - 13:02 #2
Ahh super tak for det.. Smid lige et svar så får du velfortjente points..
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2009 - 15:19 #3
Evt lav et svar selv, eller giv pointsne til andre, for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nordclc Nybegynder
04. marts 2010 - 23:41 #4
Her er et svar.

/nordclc
Avatar billede nordclc Nybegynder
18. august 2010 - 13:19 #5
Kuk kuk ;o)
Avatar billede nordclc Nybegynder
09. november 2010 - 08:30 #6
Kuk kuk kuk ;o)