Avatar billede palle_ib Nybegynder
28. februar 2009 - 17:03 Der er 1 løsning

Office 2003 vs 2007 - problemer med DrawingObjects vs Shapes

Jeg har lavet noget kode i 2003 hvor koden på et tidspunkt markerer en række synlige billeder og så kopierer dem til et andet ark.

Det samme ønsker jeg nu at gøre i Excel 2007 men uden held. Jeg har så læst mig frem til at man skal bruge:
activesheet.shapes.selectall
men, den kode fejler når der er ikke synlige billeder på arket. Runtime 7 - Out of memory.

Det er ikke en mulighed at gøre alle billeder synlige.
Nogle gode forslag til en smart løsning?
Avatar billede palle_ib Nybegynder
13. april 2009 - 13:08 #1
Ingen svar eller indlæg.
Jeg lukker og slukker.