Avatar billede qviim Nybegynder
01. marts 2009 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med drev i Acer bærbar!

Halløj!!

Jeg kan ikke mere afspille dvd'er på min bærbare, cd-rom'er og lyd-cd'er er ikke noget problem, men dvd'er kan det altså ikke afspille! Har fornyligt formatteret computer, kan det være derfor?

Drevet står som et dvd-rw-drev?!?!

Anyone?
Avatar billede tmoltsendk Nybegynder
01. marts 2009 - 22:18 #1
Du kan have mistet dine drivers under formateringen.. Tjek acer' hjemmeside.. Søg på computerens navn - så burde du få smidt en liste over tilgængelige drivers til din computer i hovedet :)
Avatar billede qviim Nybegynder
01. marts 2009 - 22:25 #2
Avatar billede tmoltsendk Nybegynder
01. marts 2009 - 22:46 #3
Jeg kan godt se, at det ikke er så overskueligt lige her.. Men prøv dig lidt frem.. Der kan ikke ske noget - tvært imod..

"ccd syin" eller noget i den retning.. Prøv det :)
Avatar billede qviim Nybegynder
01. marts 2009 - 23:01 #4
Kan det være drevet der er noget galt med?

Er der forskel på om det skal læse DVD-skiver eller cd'er?
Avatar billede tmoltsendk Nybegynder
01. marts 2009 - 23:35 #5
Det er ikke noget jeg kan svare på med sikkerhed, men jeg ville blive meget overrasket, hvis dette var tilfældet - så gå ud fra, at det er et softwareproblem :)
Avatar billede qviim Nybegynder
02. marts 2009 - 20:28 #6
Prøvede at installere et par af de drivere der, og så genstartede jeg lortet, og vupti så virkede drevet :D SÅDAN!!