Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. marts 2009 - 21:26 Der er 6 kommentarer

Søger et blackjack program der fortæller hvad du bør gøre.

Hej eksperter.
Håber nogle af jer kender et program eller eventuelt selv har udviklet et.
Men det program jeg søger er i stil med http://www.tucows.com/preview/284086

Dvs. programmet skal ud fra den teoretiske viden og de rigtige blackjack regler regne dit "næste" træk ud.
Dvs. i programmet skal du kunne indtaste dine egne kort, dealerns ene kort, og så skal programmet udregne hvad dit næste træk skal være. Om det skal være Split, dobbelt (kun på 9,10,11), forsikring, stand, hit.
Dog skal det være simpelt og lige til.

Nogle der kender til sådan et program?
Dvs noget i stil med ovenstående eller i stil med det der findes til poker http://www.calculatem.com/free.html

På forhånd tak
Avatar billede superanden Nybegynder
02. marts 2009 - 21:38 #1
Hvorfor ikke bare bruge standard tabeller. Black jack er jo 100 gange færre træk end i f.eks. poker. Du kan se en tabel her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blackjack

En god ting er i hovedet at forstå opbygningen så er den ikke så svær at lære udenad.

Men husk, selvom du følger en tabel er der stadigvæk større risiko for at tabe end at vinde så der er ikke noget magisk men det er den måde man kan få sine penge til at holde længst
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. marts 2009 - 21:41 #2
Jeg ved det godt :)
Og jeg kender godt tabellerne. Men kunne godt tænke mig et program som gjorde det "nemmere" at se bort fra tabellerne og som blot regende tabllerne ud selv og dermed undgik man skal "udregningen"
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. marts 2009 - 22:58 #3
andre
Avatar billede superanden Nybegynder
03. marts 2009 - 09:03 #4
så du vil gerne have et program som bare fortæller hvad der står i tabellen..?

Jeg kan godt lave sådan et senere idag, det skulle være rimlig simpelt.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. marts 2009 - 12:39 #5
Ja det er lige præcis det ..
Man skal kunne vælge hvilket kort dealeren sidder med og så sine egne og så skal den sige hvad man skal gøre, og så taster man det næste kort ind og så siger den igen hva man skal gøre :)

Ville være dejligt..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. marts 2009 - 02:47 #6
Superanden.? Ville du hjælpe med sådan et program :D