Avatar billede gunnaar Nybegynder
04. marts 2009 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logbog på hændelser

Hej Eksperter!

Findes der en måde hvorpå man kan finde en log over de hændelser, der er sket på en laptop.

F.eks:
* Hvornår og hvad der er kopieret til og fra en memorystick.
* Hvilke programmer er installeret og afinstalleret.
* Om nogen har tiltvunget sig adgang til maskinen udefra. Evt.via en VPN eller lign.

Jeg er ikke interesseret i et program, der kan gøre det fremover, men om der findes en standard log i XP, der registrerer disse hændelser.

På forhånd tak!
Avatar billede f-arn Guru
04. marts 2009 - 15:16 #1
Nej!
Avatar billede gunnaar Nybegynder
04. marts 2009 - 20:16 #2
Heheheh! Det må man da sige var et kontant svar... :)
Avatar billede gunnaar Nybegynder
13. september 2010 - 10:49 #3
Lukket
13. september 2010 - 11:44 #4
.... men åbenbart ikke nok til at du syntes, det skulle belønnes med points!!!
Avatar billede gunnaar Nybegynder
13. september 2010 - 12:11 #5
Sorry Erik.
Du må gerne få point :)

Har lige ryddet op i mine spørgsmål her på eksperten og tænkte at denne var faldet for forældelses grænsen.

Men som sagt vil jeg gerne give point! :)