Avatar billede bonsai1 Nybegynder
04. marts 2009 - 16:46 Der er 2 kommentarer

Isenkræmmer/butik rabat ?

Jeg står og skal have købt alt køkkentilbehør til min nye lejlighed. (Har hårde hvidevarer)

Dvs. mangler alt i bestik, glas, fade, skåle, tallerkner, gryder, knive ect ect.

Prisniveauet ligger lidt til den dyre side. Har fx. Rosendahl Grand Cru i tankerne, samt Global knive.

Jeg regner med at skulle købe for mellem 30.000 og 60.000 kr, alt efter producent og evt rabat.

Kender i nogle butikker hvor jeg vil kan få en fornuftig rabat ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2009 - 20:02 #1
Nope, men spørg dig frem i div. butikker.
Avatar billede aros Nybegynder
05. marts 2009 - 16:08 #2
Jeg er helt sikker på, at hvis du daffer ned i den nærmeste imerco/kop & kande med en liste over hvad du skal have, er de mere end villige til at give noget rabat