Avatar billede riishoj Nybegynder
06. marts 2009 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVB-T- boks sammen med analog TV-tuner kort?

Jeg har et Amitech Media Center med analog tv-tuner kort, så det varer jo ikke så længe, før jeg ikke kan se og optage tv på mit media center.

Jeg har en DVB-T boks liggende, som jeg ikke bruger, så jeg har fået den tanke, om det mon er muligt at kombinere de to ting?
Avatar billede falster Ekspert
06. marts 2009 - 13:29 #1
Det kan du da sikkert godt.

Der er enkelte DVB-T-bokse som ikke sender signalet videre via coax-kabel. Hvis din er således, skal der nok være scartindgang på dit MC.

Som ved alle DVB-bokse, vil det så være på boksen, at du vælger tv-kanal ikke på MC.
Avatar billede riishoj Nybegynder
06. marts 2009 - 14:09 #2
Det må jeg prøve, nu har jeg fundet boksen men kan selvfølgelig ikke finde fjernbetjeningen.
Avatar billede riishoj Nybegynder
23. august 2010 - 17:32 #3
lukker