Avatar billede devilinheaven Nybegynder
06. marts 2009 - 12:58 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Virus på computer

Hejsa jeg tror sku jeg har fået noget virus på min computer... hvordan skal jeg fjerne det? nogle der kunne hjælpe? ville være nice
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 13:03 #1
Hat du en antivirus?
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
06. marts 2009 - 13:08 #2
jah men synes ikke det funker
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 13:09 #3
vilken?
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 13:20 #5
Du kan også bruge en anden gratis antivirus Avira Antivir:

http://www.free-av.com/en/trialpay_download/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.html
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 13:21 #6
avira antivir er den hurtigste antivirus til at scane
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
06. marts 2009 - 13:41 #7
og AVG Anti-Virus Free Edition users er en af de bedste...
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 13:45 #8
Avira blev testet til det bedste på Komputer
Avatar billede f-arn Guru
06. marts 2009 - 14:06 #9
MichaelWJ-IT--> "
og AVG Anti-Virus Free Edition users er en af de bedste..."

Næppe. Hvis man skal dømme efter hvad den lukker ind er den bestemt ikke særlig god.
Avatar billede f-arn Guru
06. marts 2009 - 14:08 #10
devilinheaven@ Hvis du vil ha' tjekket din computer så prøv følgende:
Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Installer og start programmet, opdater, lav "fuld systemskanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en log fra DDS som du finder her: http://www.techsupportforum.com/sectools/sUBs/dds

eller her: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/dds.scr

eller her: http://www.forospyware.com/sUBs/dds

Den laver to logs,(DDS.txt og Attach.txt) gem dem på skrivebordet og kopier indholdet af DDS.txt  herind.

OBS - DDS skal gemmes på på computeren og ikke køres fra nettet
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
07. marts 2009 - 01:44 #11
vil jeg lige prøve.. :D
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. marts 2009 - 11:41 #12
Til f-arn:

#9 Næppe. Hvis man skal dømme efter hvad den lukker ind er den bestemt ikke særlig god.

Hvad mener du med at lukke ind ??? AVG "Anti-Virus" Free Edition..

De fleste ved da at man skal bruge COMODO som Firewall...
Avatar billede f-arn Guru
08. marts 2009 - 15:38 #13
Hvis man besøger en inficeret hjemmeside er det ikke din firewall men din ativirus/antimalware der skal stoppe det!