Avatar billede patrion Nybegynder
07. marts 2009 - 08:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flyt fil fra en map til anden map automatisk.

Hej
Mangler et program der kan dette:
Når der kommer noget i mappe 1 skal dette per auto flyttes over i mappe 2.Dette på den samme pc.

Det skal flytte ikke kopier.Dvs efter flytning skal mappe 1 være tom.

Der skal være normale windows mapper.Ikke nogen med drag/slip.
Programmet skal starte med xp.

Dvs det skal køre fuldstændig automatisk.
Har søgt på denne type program ,men må opgive.
Betaler gerne for dette program.
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 09:34 #1
Hvorfor gemmer du ikke bare i den mappe som programmet skal flytte filerne til?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2009 - 10:50 #2
Har du office-pakken? (kunne nok konstrueres via VBA)
Avatar billede patrion Nybegynder
07. marts 2009 - 19:21 #3
Hej
Tak for svar.
Har officepakken ja.
Ved ikke hvad vba er.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2009 - 23:29 #4
VBA (Visual Basic for Applications) programmeringssproget i Office.

Kan du beskrive omstændighederne lidt nærmere?
Avatar billede patrion Nybegynder
08. marts 2009 - 08:09 #5
Ja.
Har et filprogram som generer en mp3 fil.Typisk på 5 mb.
Når dette program er færdig med denne fil bliver dette flyttet til mappe x.I samme øjeblik ønsker jeg så at den per auto bliver flyttet til mappe y.
Og som sagt skal den flyttes ikke kopiers.

En simpel opgave ,men kan bare ikke finde noget software som gider dette.

Har set lidt på VBA men kan på ingen måde ser at dette skulle være løsningen.Men har intet kendskab til andre muligheder med VBA.
På forhånd tak.
Avatar billede patrion Nybegynder
11. marts 2009 - 20:50 #6
Stille nu.
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 08:29 #7
Må man spørge hvad formålet går ud på i forhold til bare at gemme i den mappe der skal flyttes til?
Avatar billede patrion Nybegynder
19. marts 2009 - 11:48 #8
Lukker.
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 14:35 #9
??