Avatar billede mike_stock Novice
07. marts 2009 - 14:49 Der er 7 kommentarer

Samsung SyncMaster 2333sw

Hej,

Jeg har lige købt denne skærm i Computer City og er ikke tilfreds med den. Er i tvivl om det er mig der har været uheldig og har fået en "dårlig" skærm, så derfor ville jeg høre om der er andre der har erfaringer med den.

"Problemet" er at man ikke skal flytte hovedet ret meget fra midten af skærmen, før man kan se farve forskelle på den. Betragtnings vinklen skal altså være 100% centreret, men selv da, kan man se forskel, specielt helt ude i siderne. Står man op foran skærmen, og kigger ned, er skærmen nærmest blå!

Er det "normalt"? Den er jo godt i den billige ende. Gav 1600,- for den, men alligevel! Hvis det ER "normalt", er der så en anden skærm, nogenlunde i samme størrelse og prisklasse, der er bedre?

Her er et link til modellen på Samsungs site: http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=computersperipherals&type=computersperipherals&subtype=monitors&model_cd=LS23CMZKFV/EN

Tusind tak for din hjælp!

Mvh Steen
Avatar billede mike_stock Novice
07. marts 2009 - 14:52 #1
Mit grafik kort er et NVIDIA GeForce 9600 GT.
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 15:03 #2
Det er IKKE i orden. Ned i butikken med den. Det er en bytter.

Nu du spørger vil jeg da godt pege på ASUS skærme.
Avatar billede superanden Nybegynder
07. marts 2009 - 15:10 #3
Har selv en samsung 22" og den kan jeg stå op flere meter ude til siden uden problemer. Så den skal byttes det er ikke ok.
Avatar billede mike_stock Novice
07. marts 2009 - 15:15 #4
Det er jeg glad for at høre. Jeg har lige prøvet at tage et par billeder, som meget godt viser problemet.

www.hitfactoryforum.com/samsung2333sw.zip
Avatar billede mike_stock Novice
07. marts 2009 - 15:57 #5
Ligner billedet min beskrivelse?
Avatar billede justrace Novice
09. marts 2009 - 18:48 #6
Hvis du lægger den op uden at zippe... :)
Avatar billede mike_stock Novice
10. marts 2009 - 15:03 #7
Kan du ikke åbne zip filen?