Avatar billede brytcher Nybegynder
07. marts 2009 - 16:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE 8 beta kan ikke opdateres

Hej,

Installerede i sin tid IE8 beta. Nu vil PC'en opdatere med ny version, men når jeg kører opdateringsprogrammet siger den at den ikke kan fjerne den eksisterende version af IE8! Og sluttelig får jeg af vide at IE8 ikke kan installeres. Jeg kan ikke se at IE8 har lagt sig som en opdatering/program, jeg kan fjerne i Add/Remove programs - det mener jeg da at IE7 gjorde. Men det er måske fordi det er en beta?

Håber at nogen har en idé til en løsning...:-)

Mvh
Bjarne
Avatar billede Slawomir Seniormester
07. marts 2009 - 17:20 #1
beta version betyder på prøve :)
der er mange som har haft samme problem også mig som så gik tilbage til ie7
Avatar billede brytcher Nybegynder
09. marts 2009 - 20:30 #2
Hej,

Tak for svar. Ja, det er nok det smarteste at gå tilbage til IE7. Men hvordan afinstallerer jeg den beta - som nævnt kan jeg ikke se den i "Add/Remove programs"?

Mvh
Bjarne
Avatar billede brytcher Nybegynder
24. marts 2009 - 11:05 #3
Hej,

Jeg har stadig et irriterende problem. Kan ikke "komme forbi" IE8 beta. Nu er IE8 jo frigivet og prøvede så at opdatere - uden held. Mit store problem er altså stadig, at jeg IKKE kan afinstallere IE8 beta, da den IKKE vises som et selvstændigt program i Add/Remove - heller ikke selvom Show updates" er checked! Jeg kan se IE7, men hvis jeg markerer den, har jeg ikke muligheden for at fjerne den! Tænkte at jeg så ville gå tilbage til IE6. Så vidt jeg husker kan jeg godt fjerne opdateringerne til IE7.

Hvad f..... kan jeg gøre? Har forsøgt at finde svar, men det ser ud til at alle svar går på at man kan se IE8 beta i Add/Remove. Og det kan jeg altså ikke......

Håber at nogen kan hjælpe.

Mvh og god dag
Bjarne
Avatar billede brytcher Nybegynder
24. marts 2009 - 12:30 #4
Hej,

Jeg har stadig et irriterende problem. Kan ikke "komme forbi" IE8 beta. Nu er IE8 jo frigivet og prøvede så at opdatere - uden held. Mit store problem er altså stadig, at jeg IKKE kan afinstallere IE8 beta, da den IKKE vises som et selvstændigt program i Add/Remove - heller ikke selvom Show updates" er checked! Jeg kan se IE7, men hvis jeg markerer den, har jeg ikke muligheden for at fjerne den! Tænkte at jeg så ville gå tilbage til IE6. Så vidt jeg husker kan jeg godt fjerne opdateringerne til IE7.

Hvad f..... kan jeg gøre? Har forsøgt at finde svar, men det ser ud til at alle svar går på at man kan se IE8 beta i Add/Remove. Og det kan jeg altså ikke......

Håber at nogen kan hjælpe.

Mvh og god dag
Bjarne
Avatar billede brytcher Nybegynder
22. december 2009 - 14:42 #5
For at lukke....