Avatar billede ipo Nybegynder
09. marts 2009 - 13:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke optage fra skive til DVD

Jeg har en Philips R3590H DVD optager/afspiller. Jeg kan ikke få den til at optage FRA mine skiver og ind på harddisken. Det kunne jeg på min gamle optager. Er der en der ved om det er fordi jeg skal ændre i opsætningen? Jeg tør ikke begive mig ud i det uden lidt bistand.
M.v.h. Ingelise
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 22:21 #1
Har lige kigget på philips side og der er et svar men ved ikke om det passer på dit spørgsmål da du ikke har forklaret hvad det er for et format du vil kopiere FRA DVD til harddisken.

"Spørgsmål
Kan jeg kopiere optagelser fra en DVD tilbage til harddisken på optageren?

Svar
Optageren kan ikke kopiere spor, der tidligere er lagt ned på en DVD, tilbage på det interne drev i harddisken. Du kan kun kopiere datafiler (MP3, WMA, DivX og JPEG) fra DVD til harddiskdrevet."
Avatar billede ipo Nybegynder
08. april 2014 - 22:10 #2
Ok, tak!