Avatar billede dunkz Nybegynder
10. marts 2009 - 10:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Drop Down menu - Fast pil?

Hey..

Jeg har fået lavet mig en Drop Down menu i J2-J14.
Når jeg så trykker i f.eks. J2, så kommer der en pil frem hvor jeg kan vælge mellem de to ting som man skal kunne vælge imellem.

Men hvordan gør jeg så pilen er permenent fremme?? Det gælder selvfølgelig også fra J3-J14..

Så når man åbner excel dokumentet, så kan man se hvor drop down menuen er med det samme..
Avatar billede excelent Ekspert
10. marts 2009 - 18:47 #1
Avatar billede excelent Ekspert
22. marts 2009 - 09:48 #2
hvordan går det?
Avatar billede dunkz Nybegynder
25. marts 2009 - 13:01 #3
Undskyld det sene svar, men har først fået tid til at kigge på det igen, da det er på arbejdet jeg laver det...

Det ser godt ud det du har lavet og noget jeg helt sikkert kan bruge, så vil gerne acceptere dit svar, men mangler stadig lige det sidste hjælp..

Der står at, jeg kan finde det i arkets kodemodul..

Hvor er det henne??

PS. det er engelsk excel jeg har..
Avatar billede excelent Ekspert
26. marts 2009 - 17:54 #4
højreklik på arkfane, vælg Vis programkode
Avatar billede dunkz Nybegynder
30. marts 2009 - 15:15 #5
Så har jeg fået kigget lidt mere på det og jeg kan stadig ikke få det til at virke...

Har fundet programkoden og så kopieret den ind i mit eget ark, men der kommer ingen pile frem.

Tilgengæld så er der sket et eller andet med K kolonnen for, hvis jeg prøver at trykke på en celle i K kolonnen, så klikker den over i min J kolonne med min dropdown menu..
Så det er jo rigtigt nok..

Men mangler bare de skide pile, så de er der fast :/
Avatar billede dunkz Nybegynder
30. marts 2009 - 15:19 #6
Ahhh, så tror jeg det virker..

Fandt ud af at de pile som er der fast er nogle som du har tegnet og kopieret ind eller ihvertfald noget i den stil..

Har ihvertfald bare kopieret pilene fra det ene ark til det andet og det samme med koden og nu ser det ud til at virke..

Så tak for hjælpen...