Avatar billede flemming-s Nybegynder
10. marts 2009 - 22:28 Der er 4 kommentarer

Ugedesedel -løn program

Jeg søger hjælp følgende:

1. Det skal laves en programstump der gør det muligt at indtaste enten dato om mandagen eller uge nr og så at der er auto udfyld af datoer for resten af ugen + ugen nr . Hvis ugen nr indtastes skal hele ugens datoer autoudfyldes.

1.a ovenstående program skal ligeledes oprette en linje i "database" i fanebladet database ( se mere i 2.)

1.b Hvis en given uge allerede er indtastet skal dette medføre at programmet henter data for "database".(mulighed for at gense en given uges data)

2. De data der er i en given uge (faneblad ugesedel) skal overføres til "database" i fanebladet database til de relevante celler. Eks data fra mandag overføres til mandag i "database".

3. Senere er det målet at lave statistik på de data der er i "databasen"

4. Under fanebladet data har jeg tilføjet søn-helligdag og ferie. De skal fungere med de samme paremetre som fri. ( tilføjelse i programmet ønskes)

Ovenstående skal laves således at data indtastet i ugesedel

Se ugesedel program på :
http://www.gratisupload.dk/download/25493/

På forhånd tak
ps jeg giver gerne flere point efterhånden som de 200 p bliver "brugt" op :o)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. marts 2009 - 22:54 #1
Avatar billede 8718 Juniormester
11. marts 2009 - 00:35 #2
Såvidt jeg kan se, så er spørgsmål 1 allerede løst i det eksempel du har oploadet. Du indtaster datoen om mandagen, og får de øvrige dager. Ugenummeret kommer også automatisk.

Det ligner et videreudvikling af dit spørgsmål fra oktober. Har du, udover dine nye spørgsmål, fået det til at fungere i dagligdagen?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
11. marts 2009 - 06:54 #3
Til MichaelWJ-IT  :Jeg ønsker ikke at bruge et andet program da jeg vil tilpasse det program til lige mit behov.

Til 8718: Ja det virker med at indtaste dato og autoudfyld, men ikke den anden vej hvor man vælger at indtaste uge nr. Så det er den kombi jeg ønsker.

Det er mit ønske at ændringer / tilføjeleser til programmet indarbejdes af jer der bidrager i det oploadede excel doc og oploades igen og så der "bygges videre derfra.
Avatar billede flemming-s Nybegynder
18. august 2010 - 19:17 #4
Jeg er ved at lave pointeoprydning . Nogen der vil have point for deres indsats ? Ellers bliver pointene taget hjem