Avatar billede dwj Nybegynder
11. marts 2009 - 16:33 Der er 2 kommentarer

Vent på movieclipet er spillet færdig

Hej

Jeg har en bunke knapper som er lavet med 3d animationer, det der skal ske er når jeg køre hen over den første knap skal den afspille et movieclip som animere knappen op af, når jeg så køre musen ud igen eller hen over en ande knap skal den først aflutte den knap som animere sig ned af igen også afspille den næste knap som man har kørt hen over.

Her er hvad jeg bruger lige nu men når der ligger movieclips  oven over hinanden bliver der jo et glip i animationen hvis den ikke er færdig med animationen når man går over en anden knap.

_root.blue_mc._visible = false;
_root.red_mc._visible = false;

blue_btn.onRollOver = function() {
    _root.blue_mc._visible = true;
    _root.blue_mc.gotoAndPlay(2);

}

blue_btn.onRollOut = function() {
    _root.blue_mc.gotoAndPlay("out");
}

red_btn.onRollOver = function() {
    _root.red_mc._visible = true;
    _root.red_mc.gotoAndPlay(2);

}

red_btn.onRollOut = function() {
    _root.red_mc.gotoAndPlay("out");
}
Avatar billede dwj Nybegynder
11. marts 2009 - 16:34 #1
Jeg vil meget gerne se et kode eksempel som jeg kan afprøve. :)
Avatar billede dwj Nybegynder
12. marts 2009 - 12:24 #2
Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der kan give mig et svar på dette.