Avatar billede Mikkelrg Praktikant
11. marts 2009 - 18:15 Der er 2 kommentarer

Computer "fryser" eller hvis jeg er uheldig går til "bluescreen"

Hej

Jeg har for nyligt købt mig en ny computer, men jeg har et problem.
når jeg f.eks spiller Call of duty 5 har min computer det med at "fryse" eller går til bluescreen og derefter lukke ned. Jeg har haft held med at undgå det ved at spille spillet i en lav opløsning, men det er ikke tilfredsstillende når man har en 24" skærm. Da det jo sikkert er et problem med videokortet har jeg self. også opdateret det i Hoved og r.. men uden held. er ved at være en kende frustreret. Er der nogen der har den mindste idé om hvad det kan skyldes?

Grafik kortet er et:
NVIDIA GeForce 8800GT
Avatar billede mijaysen Praktikant
11. marts 2009 - 18:25 #1
Mit grafikkort har også en gang lavet lignende nummre. Fandt ud af at kortet blev for varmt når spillet så computeren lukkede ned for ikke at brænde kortet af. Det blev bedere af efter jeg støvsugede hele min computer men havde dog stadig problemerne men der gik meget længere tid før kortet blev for varmt og lukke PC'en. Du kan tjekke din temperatur her med dette program speedfan: http://www.almico.com/speedfan437.exe og så under "GPU"
Avatar billede Mikkelrg Praktikant
11. marts 2009 - 18:33 #2
ja var også en af mine første indskydelser, men temperaturen, ligger fint når jeg spiller, så den blev hurtigt udelukket.