Avatar billede cbotved Nybegynder
12. marts 2009 - 07:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win XP har slettet min admin konto

Hej,

Jeg har netop oplevet noget MEGET mystisk.

Da jeg skal låne min bærbar ud den næste måned, valgte jeg i går aftest at lave en ny admin brugerkonto, så personen ikke behøver snage i mine filer.

Normalt har jeg bare kørt med en brugerkonto der hedder "Administrator", og computeren har bare logget direkte ind tidligere.

Men da jeg her til morgen starter den, logger den direkte ind på den nye konto. Jeg forsøger at logge af, for at skifte til min egen. Men den er væk!

Inde i Documents and users, kan jeg se der stadig ligger en mappe med navnet Administrator, og som heldigvis stadig indeholder nogle af mine filer...

Men hvad er der sket? -og nok vigtigst af alt, hvordan får jeg min bruger tilbage igen?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2009 - 07:41 #1
har du prøvet denne vej.

funktionen findes i win xp + vista ultimate + windows7.

http://wiki.ljackson.us/Control_Userpasswords2

m.v.h
Avatar billede cbotved Nybegynder
12. marts 2009 - 18:07 #2
Hmm...

Hjalp langt fra, den kom ikke med de sidste vindue som dit link viser.

Men jeg tror nu også at det er en blindgyde, hvis jeg går i Kontrolpanel og så Brugerkonti, står der nu kun den nye bruger og så Gæst brugeren listet... Og altså ikke min egen...

HJÆÆÆLP :)
Avatar billede cbotved Nybegynder
12. marts 2009 - 18:12 #3
Tror faktisk der er sket noget kedeligt med min bærbar.

Om det er en virus eller hvad ved jeg ikke. Men Norton giver nu følgende fejlmeddelse:

Error: "Auto-Protect experienced an unexpected error..." (3035,12)
Avatar billede cbotved Nybegynder
12. marts 2009 - 18:19 #4