Avatar billede beyer Nybegynder
12. marts 2009 - 17:35 Der er 4 kommentarer

Slette dele af browsing history

Jeg bruger IE 7 på en Vista-PC!

Hvis jeg ønsker at skjule min færden på nettet over for andre brugere af min PC, kan jeg fx slette listen af websites, der har været besøgt, via Funktioner > Internetindstillinger > Browsing history > History. Problemet er blot, at den så sletter ALLE sider, jeg har besøgt.

Hvad gør jeg, hvis jeg kun ønsker at slette udvalgte URL'er fra listen?
Avatar billede f-arn Guru
12. marts 2009 - 17:45 #1
Så må du starte stifinder og finde: C:\Documents and Settings\DIGSELV\Lokale indstillinger\Oversigt

Der laver du en søgning på det du vil have slettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 20:55 #2
Google Chrome - her kan du vælge at åbne i inkognito vindue, dvs. browsing history i dette vindue gemmes ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 20:55 #3
Blot et tip ;)
Avatar billede beyer Nybegynder
17. marts 2009 - 17:21 #4
Til f-arn: Der er ikke noget der hedder Documents og settings på min PC, der kører Vista.