Avatar billede futtevil Nybegynder
15. marts 2009 - 21:26 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af ny bærbar

Håber der er nogle derude der kan hælpe mig.
Mig og kæresten havde indbrud for en lille måned siden og der blev min trofaste bærbar gennem to år stjålet. Nu står jeg så og skal købe en ny bærbar men ved bare ikke hvor for en.
Mine købs-kriterier er følgende:

Pris må max ligge på omkring 8000 dkr
Pc'en skal bruges til kontor, internet, spil (den behøver ikke at kan køre alle spil på højeste detalje og opløsning, men ska helst kunne køre de spil der er på markedet i dag)

Håber nogen ligger inde med forslag. Går nok lidt tid inden jeg svarer tilbage på posts da jeg står uden nogen computer ok ikke kan komme på nettet hver dag.

På forhånd tak
Avatar billede dooleys Nybegynder
16. marts 2009 - 11:46 #2
Har lige fået penge tilbage i skat.. så sad selv og kiggede efter ny bærbar igår.. blev lidt hook på den her:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=475438&searchArea=&Soegeord=

http://www.youtube.com/watch?v=JXH2xEhkrxY