Avatar billede zjadow Novice
17. marts 2009 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

(Masser) af spørgsmål om ekstern HDD

Hejsa, jeg har søgt, men fandt ikke noget på de 17 siders resultater der var :s

Jeg står og skal købe en ekstern harddisk, men jeg har rimelig mange spørgsmål omkring det

1) Hvordan ser jeg om jeg har USB 2.0 ?
2) Jeg har hørt Western Digital er klart at foretrække, men hvilken skal jeg vælge? Jeg skal bruge en 750GB disk.
3) Når jeg sætter den i, vises den så ligesom C: og D: drevet i Denne Computer?
4) Kan man godt sætte computeren til at downloade (f.eks. de store World of Warcraft patches på 1.5GB) direkte over på den eksterne? Eller vil den ikke kunne følge med?

På fórhånd tak!

Rune
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 16:57 #1
Avatar billede zjadow Novice
17. marts 2009 - 17:37 #2
Så har jeg da hvertfald EN USB2.0

Har lige kigget i Elgigantens avis, kan se de har

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK//El_DisplayProductInformation-Start?ProductSKU=IOMEGA500GB

Er den noget værd?
Avatar billede zjadow Novice
17. marts 2009 - 17:39 #3
Ignorer den post ovenover. De har den ikke på lager i Herning, så kan ligeså godt bestille en fra nettet - Men hvilken? (Se Spørgsmål 2)
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
17. marts 2009 - 20:46 #4
medmindre du har en computer fra før 2 verdens krig så har den sikkert usb 2.0

WD laver genrelt gode diske så dem kan du sagtens købe
her kan du se hvilke WD diske der findes over 750gb og hvad prisen er og hvor du kan købe dem

til det med om den vises i denne computer lige som andre diske så er svaret ja det gør den

og sidst men ikke mindst så kan du sagten sætte ting til at downloade direkte på den. der vil du ikke opleve nogle begrænsinger på nogen måde
Avatar billede zjadow Novice
18. marts 2009 - 15:13 #6
Takker :P