Avatar billede chiefbigchief Mester
17. marts 2009 - 17:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gendan Windows fra partition

Hej alle!

Computeren er en Acer Aspire 9800. Jeg forsøger at gendanne til fabriksindstillinger, jeg har tastet Alt + F10 og er hvor jeg skal være, men der et password jeg skal indtaste, men ingen i husstanden kan huske ordet, der er sågar et hint der er navnet på husets ældste datter, men det hjælper hende ikke hun kan stadig ikke huske pasordet.
Kan man gøre noget for at omgå pasordet eller er det bare ærgerligt?.

M.v.h. chiefbigchief
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 17:55 #1
Hvornår bliver du afkrævet det password??
Avatar billede chiefbigchief Mester
17. marts 2009 - 18:04 #2
Jeg vælger ja til at gendanne og derefter beder den om password
M.v.h. chiefbigchief
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 19:10 #3
Det har jeg aldrig oplevet ved geninstallation af en Acer, jeg vil sågar påstå, at du aldrig vil få chansen til at sætte et password på den process, altså under forudsætning at vi taler om det samme
Avatar billede avler Nybegynder
17. marts 2009 - 19:30 #4
Dette er fra brugsanvisningen. Og jeg giver helgec helt ret. Det har jeg heller aldrig set.

Restore and recovery
The restore and recovery features allow you to restore or recover the system
from a factory default image, from a user created image, or from previously
created CD and DVD backups. You can also reinstall applications and drivers for
your Acer system.
1 Press <Alt> + <F10> or select Acer eRecovery Management from the
Empowering Technology toolbar to start Acer eRecovery Management.
2 Switch to the restore and recovery page by selecting the Restore button.
3 Select the backup point you would like to restore from. You can also
choose to recover the system from a factory default image, recover from a
previously created CD/DVD or reinstall applications and drivers.
4 Follow the instructions on screen to complete the process.
Avatar billede chiefbigchief Mester
17. marts 2009 - 20:25 #5
Jeg ville være påståelig og forsøgte at komme ind i recover menuen så jeg kunne tage nogle billeder, men nu reagerer computeren ikke på Alt + F10 under opstart. Den starter den windows xp jeg har problemer med.
Jeg er nu i gang med en installation fra en CDrom. Hvis det ikke virker vender jeg tilbage.
Avatar billede avler Nybegynder
17. marts 2009 - 20:40 #6
Jeg er bange for at din harddisk ikke er god.
Avatar billede chiefbigchief Mester
20. marts 2009 - 18:24 #7
Jeg installerede fra Cdrom uden problemer, dog mangler jeg en driver til kameraet, det må jeg så lave en ny tråd om hvis jeg ikke finder en løsning på det.
Lukker her.
M.v.h. chiefbigchief