Avatar billede Vestergaard85 Nybegynder
17. marts 2009 - 18:24 Der er 4 kommentarer

Jeg kan ikke installere programmer på min nye pc. Windows Vista

Når jeg vil installere et program som java får jeg denne besked... Installer: Wrapper.CreateFile falied with error123: Syntaksen i filnavnet, mappen eller diskenhedsnavnet er forkert.

Jeg har en mappe som hedder Brugere, på c drevet. Men mange gange bliver der spurgt efter Users
Avatar billede goodspeed Nybegynder
17. marts 2009 - 20:05 #1
prøv at højreklikke på det program du gerne vil have installeret og kør som administrator.Det kan jo være at du kører med vista bruger kontrol.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. marts 2009 - 08:08 #2
Det kunne tænkes at det er en vista 64bit udgave, som ikke alle programmer kan installeres på, medmindre at de understøtter 64bit.
Avatar billede goodspeed Nybegynder
18. marts 2009 - 10:51 #3
Ja det kunne jo også være tilfældet,så fortæl lige om du kører med Vista 32 bit eller Vista 64 bit.højreklik på denne computer,tryk på åben.Gå op i system egenskaber og tryk på den.Så står der vis grundlæggende oplysninger om computerens system indstillinger.

gå ned i system type og kig efter om der står 32 bit eller 64 bit.

som silbidor ganske rigtigt skriver er det ikke alle programmer som kan køre på Vista 64 bit maskiner.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. marts 2009 - 13:34 #4
goodspeed! man bruger kun svar hvis man er næsten sikker på at man har løsningen på spørgsmålet.