Avatar billede torben-r Nybegynder
19. marts 2009 - 16:00 Der er 1 løsning

Ekstern skærm modtager ikke signal

Lenovo 3000 N200
Skærmkort: NVIDIA GeForce Go 7300
Styresystem: Windows Vista Ultimate - fuldt opdateret.

Når jeg tilslutter en ekstern skærm eller projektor til min bærbare modtager skærmen ikke længere signal. Det har virket upåklageligt indtil for et par dage siden.

Jeg har prøvet med forskellige skærme og projektorer. I NVIDIA skærmindstillinger kan jeg se den eksterne skærm og kan vælge den.

Jeg troede først at det er et problem med udgangen, men jeg har samme problem hvis jeg når jeg anvender en USB skærmadapter. Skærmen identificeres og kan vælges, men der kommer ikke noget signal.

Jeg har en tilsvarende bærbar hvor alt virker perfekt, så det er ikke skærme eller projektor som er defekt.

Kan det være en opsætning i Windows Vista som jeg uforvarent er kommet til at ændre? Eller har eksperterne andre gode ideer?
Avatar billede torben-r Nybegynder
24. august 2009 - 09:46 #1
Der er ikke kommet noget brugbart svar så det lukkes.