Avatar billede Minimosse Nybegynder
20. marts 2009 - 22:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asus

Hej eksperter

jeg har en asus m70 bærbar som oprindeligt var med windows vista men så har jeg installeret windows xp og nu kan jeg ikke rigtigt finde nogle drivere og kan ikke komme videre har i nogle forslag til hvor jeg kan finde drivere ?

- Mathias Moesgaard
Avatar billede sanderjensen Nybegynder
20. marts 2009 - 22:33 #1
Det ser ud til at være svært at finde xp drivere til din Asus, men jeg har dog fundet dette:
http://kortlink.dk/asus/6dzu
Avatar billede Minimosse Nybegynder
21. marts 2009 - 00:33 #2
Hvis du henter den der rar fil er der rigtigt nok en masse drivere men jeg kan ikke åbne / installerer nogle af dem , kan du hjælpe ?
Avatar billede sanderjensen Nybegynder
21. marts 2009 - 15:35 #3
Når du åbner linket, som jeg lagde til dig, og læser indlæg #5 så står det beskrevet, at du skal prøve at overføre alle driverne til en cd, da det ellers ikke vil virke.
Avatar billede Minimosse Nybegynder
28. marts 2009 - 17:28 #4
Kan du forklarer hvordan jeg skal brænde det og hvordan jeg åbner driverne i device manager..
Avatar billede sanderjensen Nybegynder
29. marts 2009 - 14:54 #5
Mange nye pc'ere er kun beregnet til Vista fra fabrikkens side.
Din pc ser ud til at være een af dem, siden Asus ikke leverer andet end Vista-drivere til den.

Inden man forsøger at gå fra Vista til XP bør man altid FØRST undersøge, om der overhovedet findes velfungerende XP-drivere til maskinen.

Det vil være sikrest for dig at gå tilbage til den Vista-installation, som maskinen blev leveret med.

Eller forsøge dig med en Linux som styresystem, hvis du ikke vil tilbage til Vista.
Avatar billede Minimosse Nybegynder
30. marts 2009 - 13:56 #6
jeg har fået det til at virke den kører med Xp nu med alle drivere.

tak for hjælpen !
Avatar billede sanderjensen Nybegynder
31. marts 2009 - 18:53 #7
Velbekomme, Minimosse.
Dejligt, at det kom til at køre.
Tak for nu.